Weer thuis! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Kirsten Zwinkels - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Kirsten Zwinkels - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 November 2010 | Nederland, Rijswijk

Gisteravond ben ik na een flinke vliegreis weer veilig geland op Schiphol. Na een top en verrassend onthaal (bedankt!) heb ik vannacht een heerlijke eerste nacht in mijn eigen bedje in Rijswijk gemaakt. Bijna helemaal doorgeslapen zelfs, op het moment na dat mijn maag besloot dat zijn inhoud te veel afweek van het bekende dieet van kip met rijst en besloot zich om te keren. Misschien was lasagna met chocoladevla achteraf toch iets te veel van het goede.

Nu echter weer helemaal uitgerust en klaar om snel met jullie allemaal af te spreken! Met dank aan de oude telefoon van mijn moeder ben ik zelfs op het oude vertrouwde nummer alweer telefonisch bereikbaar!

Vanaf deze plek ook een bedankje voor alle berichtjes, e-mails, meelevende verhalen en aandacht. Dat heb ik ook tijdens deze reis weer ontzettend gewaardeerd en het maakt het thuiskomen in Nederland extra warm. Zeker dat laatste kan echt geen kwaad met de temperaturen waaraan ik hier weer eventjes moet wennen!

Hopelijk tot snel!

Kus uit Rijswijk,
Kirsten

  • 28 November 2010 - 14:45

    Toke:

    Welkom thuis Kirsten!
    Dat is wel even wennen weer hé! Kom je van de warmte wel even in de kou! Gauw maar weer een reisje plannen dan! Of toch eerst maar even sparen?
    Ik vind het echt fantastisch van je dat je er zo op uit getrokken ben. Ik zou het niet durven uit angst voor............
    Heel veel sterkte bij het wennen.
    Groeten van Toke

  • 29 November 2010 - 08:49

    Arnold Vulto:

    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent Kirsten! En heel veel dank voor je leuke verhalen en de prachtige foto´s zodat we jullie in woord en beeld goed hebben kunnen volgen.
    Hartelijke groet, Arnold

  • 29 November 2010 - 20:40

    Leonie Van Putten:

    Hoi Kirsten,
    Super dat je weer veilig thuis bent.
    Inderdaad even wennen aan de
    themperatuur!
    Groetjes uit Kwintsheul

  • 01 December 2010 - 19:49

    Lucy:

    He wat jammer dat ik die verhalen dan moet gaan missen, het was ook zo prachtig, ik zag het helemaal voor me! Die kou... die warmte ... die bergen ... mmmmmmmm Je zal het ook wel missen denk ik, of ben je ook blij weer thuis te zijn!? Hoop je snel te zien. xx

  • 28 December 2010 - 23:42

    Mo:

    Lieve Kirs,

    Als herbeleving van de reis heb ik deze week jouw verhalen gelezen en jouw foto's bekeken. Wat was het leuk he? Ik heb er onwijs van genoten en ook van jou! Omdat onze verhalen elkaar volgens iedereen zo goed aanvullen, print ik die van jou ook maar uit. Zo, hup bij mij in het boek ;)

    Een hele dikke knuffel, ook al haat je dat,
    mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Kirsten

Actief sinds 02 Okt. 2010
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 18193

Voorgaande reizen:

07 November 2018 - 30 November 2018

Thailand

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Peru en Bolivia

Landen bezocht: