Geland - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Kirsten Zwinkels - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Kirsten Zwinkels - WaarBenJij.nu

Geland

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Oktober 2010 | Peru, Cuzco

Vlak voor het slapengaan kan ik jullie melden dat ik veilig geland ben. De reis is vrij voorspoedig gegaan en in Cuzco werd ik enthousiast onthaald door mijn medereizigers van deze week: Annet en Monique. Vandaag hebben ze me een beetje van Cuzco laten zien en hebben we gezellig bij een local tentje (met de smerigste wc die ik ooit gezien heb) gegeten. Morgen worden we om 4.30 uur opgehaald om de Salkantay trail te gaan lopen, welke eindigt bij het alom bekende Machu Picchu. Vrijdag zijn we dan weer terug in Cuzco en kan ik jullie hier uitgebreid verslag van doen.

Wat voor nu nog even belangrijk is: Mijn telefoon vertikt het sinds Madrid om aan te gaan. Zal wel iets stuk zijn gegaan ofzo... Ik ben dus niet bereikbaar op het nummer dat jullie van me gewend zijn! Wel heeft Monique hier een lokaal nummer dat indien nodig gebruikt kan worden: +51 9 92 370 675. Dit nummer gebruiken we zolang we in Peru zijn (nog ongeveer 2 of 3 weken), daarna regelen we een Boliviaans nummer.

Goed, ik ga wat uurtjes slaap pakken, zodat ik morgen fris en fruitig de hort op kan!

Truste!
X

  • 04 Oktober 2010 - 06:07

    Gerard:

    Mooie tijd 4.30uur. En dan het zonnetje op zien komen boven die mooie peruaanse horizon. Jij bent een bofferd.
    x

  • 04 Oktober 2010 - 06:49

    Swen:

    Ha Chickie! Dat ziet eruit als een hele vette reis! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je avonturen :D
    Dikke lebbert xx


  • 04 Oktober 2010 - 06:50

    Swen:

    Ha Chickie! Dat ziet eruit als een hele vette reis! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je avonturen :D
    Dikke lebbert xx


  • 04 Oktober 2010 - 07:43

    ABM Frinking :

    Een goed begin is het halve werk. Je opgezette systeem werkt, (behalve je telefoon) en nu maar lekker invullen.
    Wij hebben je precies gevolgd en zullen dat blijven doen.
    Elke dag gebeurt maar een keer.
    Veel plezier ook voor je reisgenoten.
    Opa en Oma

  • 04 Oktober 2010 - 08:33

    Charlotte:

    He Kirsten! Wat een coole dingen doe jij toch! Geniet ervan, en even zonder telefoon kan ook geen kwaad.. alleen ff afkicken dan voor jou ;-)! Have fun, dikke kus!

  • 04 Oktober 2010 - 09:36

    Schip:

    Het grote stuiteren kan beginnen! Zijn er in Zuid-Amerika eigenlijk ook knetterijsjes?

  • 04 Oktober 2010 - 11:55

    Tim:

    Hee Kir,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Nu begint het grote genieten, ik ben benieuwd naar alle verhalen!

    x Tim

  • 07 Oktober 2010 - 16:44

    Toke:

    Hoi Kirsten,
    Je klinkt als een ervaren backpacker! Hoe krijg je het voor elkaar? Ik wil wel een cursusje backpacken bij je volgen als je terug bent. Wees voorzichtig, veel plezier en helemaal heel weer terugkomen hoor! x Toke

  • 07 Oktober 2010 - 16:45

    Toke:

    Oei, ik zie dat je over 6 dagen jarig bent. Wie hangt de slingers op? Annet en Monique doe je best!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Kirsten

Actief sinds 02 Okt. 2010
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 18192

Voorgaande reizen:

07 November 2018 - 30 November 2018

Thailand

02 Oktober 2010 - 27 November 2010

Peru en Bolivia

Landen bezocht: